اهمیت حقوق مردم در قبال یکدیگر در کلام وعاظ| هر چه کنی، به خود کنی خیرین سلامت در حوزه خدمات مشاوره‌ای نقش ویژه‌ای دارند انگیزه‌های بحرانی مردم در مراجعه به مراکز کلینیک و مشاوره در مشهد | مشاوره پیش از ازدواج نیازمند فرهنگ سازی است تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری
سرخط خبرها

گردهمایی استانی مواکب اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد | هماهنگی برای میزبانی شایسته زائران پیاده امام حسین (ع)

  • کد خبر: ۱۷۶۸۸۰
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
گردهمایی استانی مواکب اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد | هماهنگی برای میزبانی شایسته زائران پیاده امام حسین (ع)
به‌منظور افزایش هماهنگی مواکب استانی اربعین حسینی برای میزبانی شایسته از زائران پیاده امام حسین (ع)، گردهمایی نمایندگان این مواکب در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال نیز همانند سال‌های گذشته مواکب متعددی به همت تشکل‌های مردمی و نهاد‌های متولی خراسان رضوی در مسیر حرکت زائران پیاده اربعین برپا خواهد شد و خدمات مورد نیاز را به زوار امام حسین (ع) ارائه خواهند کرد.

با هدف بررسی راهکار‌های میزبانی شایسته از زائران پیاده امام حسین (ع)، گردهمایی نمایندگان این مواکب صبح امروز با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس، سردار غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های حرم مطهر رضوی برگزار شد

فرمانده سپاه امام رضا (ع) در این گردهمایی گفت: موکب‌داران باید از فرصت‌های اربعین استفاده کنند و با تلاش‌های هدفمند خود موجب ترویج فرهنگ عاشورایی شوند.

سردار غیاثی افزود: باید تلاش کنیم همه نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی پای کار خدمت به زائران عتبات عالیات، به ویژه زائران اربعین باشند و در این مسیر از ظرفیت بسیج نیز حداکثر استفاده را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) همچنین بر اهمیت تلاش برای جذب مشارکت بیشتر به منظور بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد.
در این گردهمایی، مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز گزارشی از عملکرد و نیاز‌های این حوزه ارائه کردند و خواستار همکاری مواکب اربعین در تقویت مشارکت‌ها شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی‌نژاد، نماینده، ولی فقیه در ستاد بازسازی عتبات عالیات در این باره گفت: به خود می‌بالیم که امروز با مساعدت مردم عزیز کشورمان به‌ویژه مردم خراسان رضوی، بازسازی عتبات در کشور عراق پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

مجید نامجو جانشین رئیس ستاد توسعه بازسازی ستاد عتبات عالیات نیز گفت: برگزاری انتخابات و تعیین نماینده مواکب در استان‌ها و ایجاد قرارگاه تاکتیکی در مرز مهران، از جمله اقداماتی است که امسال در راستای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی تدارک دیده شده است.

علی اکبر پارسا مسئول سابق ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در این جلسه نکاتی درباره جایگاه و نقش ستاد‌های استانی بارسازی عتبات مطرح کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->